رویدادها آرشیو خبر ها
خبری خوشحال کننده

خبری خوشحال کننده

به نظر می رسد کلودیو مارکیزیو هافبک دوست داشتنی یوونتوس به زودی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده و ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس امیدوار است او را در دیدارهای آینده بانوی پیر در اختیار داشته باشد.

هافبک یوونتوس از ابتدای فصل تاکنون با مصدومیت هایی روبه رو بوده است، با این حال به نظر می رسد او می تواند هم تیمی های خود را برای رویارویی با روسوبلو همراهی کند.

بر اساس گزارش گازتا، در دو روز آینده بار تمرینات مارکیزیو افزایش پیدا کرده و شرایط او برای شدت تمرینات بیش تر تست خواهد شد تا مشخص شود که او مصدومیت خود را به طور کامل پشت سر گذاشته است یا خیر. در صورتی که این بازیکن 29 ساله در تست های خود پیشرفت نشان دهد، می تواند در ترکیب دعوت شده برای بازی روز یکشنبه قرار بگیرد.

با این حال کارکنان پزشکی باشگاه توصیه کرده اند که باید در این مورد احتیاط لازم به عمل آید و نمی خواهند برای بازگشت او به میادین عجله کنند. به همین خاطر قصد دارند تا هفته ی بعد از بازی های انتخابی یورو 2016 صبر کنند تا مارکیزیو با بهترین شرایط در اختیار آلگری قرار گیرد.

با رقابت های فشرده ای که بانوی پیر در ماه اخیر با آن رو به رو است، آلگری انتظار دارد او را در بهترین شرایط در دیدار مقابل اینتر در 18 اکتبر در اختیار داشته باشد. مارکیزیو به دلیل مصدومیت از ناحیه ی ساق پای خود در تساوی 1-1 برابر کیه وو بازی های اخیر یوونتوس را از دست داده است.

در مورد وضعیت استفانو استورارو هافبک جوان یوونتوس نیز گزارش شده که تحت معاینات پزشکی قرار گرفته است تا شدت مصدومیت او از ناحیه ی ماهیچه ی ساق پای او مشخص شده و زمان بازگشت او به میادین ارزیابی شود. با این حال به نظر می رسد مصدومیت استوراروی جوان چندان جدی نباشد و آلگری او را برای دیدارهای آینده در اختیار داشته باشد.

همچنین، مارتین کاسرس از مصدومیت رها پیدا کرده بود، به دلیل تصادفی که دوشنبه شب در حالت مستی با اتومبیل فراری خود داشت، به مدت محدود از یوونتوس اخراج شده است، با این حال اسکار تابارز سرمربی تیم اروگوئه او را برای دیدارهای این تیم برابر بولیوی و کلمبیا دعوت کرده است.

"انجمن مجازی هواداران باشگاه یوونتوس در ایران"


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: